torsdag 20. september 2012

En liten skogtur i nærmiljøet



 Jeg,Elias og mine 2 hunder hadde en tur opp i skogen i nærmiljøet. Tenkte det var en fin trenning for elias som er 2 1/2 år, å gå til en bekk/foss som jeg tar bilder av hele året.


 Turen gikk smertefritt og når vi kom fram til plassen vi skulle være for dagen, det var full jubel. Det var vann, kongler og pinner som han kunne kaste i vannet og det forsvant nedover bekken :)
 Mens han holdte på med sitt så fant den ene hunden min ut å sitte på mitt fang var en god ide. Hun elsker kos og får ikke nok av det. Hunden veier en ca. 23 kg, så lett vekter er hun ikke.
                                                     Vi var der i 3 timer før vi gikk hjem.  

2 kommentarer:

Unknown sa...

Såå flotte bilder!! Det er så bra for unger å bevege seg ute i skog og mark. Å få oppleve og utforske naturen i rolig tempo er viktig i denne alderen!! Ser dere hadde en fin tur!! Ha en fin kveld:))

Fotograf Ruben Haugereid sa...

Takk for en fin kommentar. Elias elsker å være med i skog og mark. Det er jo jeg veldig for gla for :)