fredag 11. mai 2012

Vår bilder fra Mandal



Jeg hadde meg en tur i skogen  i dag og kikket på blomster og på vei hjem kom jeg over en bille som var på msoe og motive bare skrekk til meg når jeg gikk forbi, dette måtte bare på minne brikken.


Etter på måtte jeg ned til en fugledam og se om stokkand ungene har kommet, og dette hadde de og det var var flere en ifjor.

  Mens jeg tar bilder av dem så kommer det 3 løse hunder og da begynte et å koke inne i meg mildt sakt, også det kom det 2 damer etterpå og sier ops det var noen små fulger der. De ble laget på vann de små ungene.
Ikke lenge etter så hopper  den største hunden på vannet og begynner å jage en svane som prøver å jage den vekk med det den kan gjøre, men slutt små måtte eieren ut  i vannet og hente hunden også stakk hun avgårde. Det ikke noe fint syn.

Det kan jo være  folk som tenker, hvor tok dette bilde? og svaret  er Bevis. Hvis det skal skje igjen. For det var ikke bare meg  og de 2 damene som så dette. Det er naboer rundt denne fugle dammen som så det samme.

Ingen kommentarer: