fredag 20. januar 2012

2 turer sammen med Elias i dag



Vi hadde en liten tur i skogen rundt huset på formiddagen. Og kikket ettter spor etter elg og rådyr, det var noen ikke så gamle spor etter disse dyrene. Men så ingen dyr var i nærheten. Merker fort om det er dyr i nær når jeg har med mine 2 elgehunder. De er som regel med på de fleste turer jeg har. Tur 2 hadde jeg på ettermiddagen i furulunden for å se om jeg kunne på øye på ekornene som jeg så i går. Men kom nok for seint på dagen til å få øye på dem.Turen videre i furulunden og på vei tilbake fikk Elias øye på 25-30 knoppsvaner som var veldig interessert i å få mat av hos, men vi hadde med noe mat denne gangen. Elias synes svanene var spennende å se på. Til slutt fikk jeg han med meg (måtte lokke med sjokoladen smil ).



Ingen kommentarer: