fredag 16. desember 2011

Prosjekt reveog grevling hulene



Jeg skrev tidligere i høst at jeg skulle ha et prosjekt om å finne ut av om det finnes noe nedi 2 huler sim jeg fant i skogen. I går tok jge meg tid til å stikke et kompakt kamera montert på en enbein stativ og reiste ned kamera og stilte det inn på selvutløser  på 10 bilder.  Bildene viste at det ikke var så mye å hente fra dem, ingen dyr å se eller rester etter mat. Det var grevling i en av hulene i sommer, har jeg fått bekreftet. Men skal prøve til våren igjen å se om det dykker opp noen.  Jeg hadde med meg som vanlig mine 2 hunder og min sønn. Han elsker jo stelle med hundene og den eldste er jo verdens snilleste hund, han ligger fint på bakken, også kommer Elias hen og klatrer opp på han og sitter på han en liten stund.


Ingen kommentarer: